Ναρκωτικά στην οικογένεια.( ΜΑΡΤΥΡΙΑ)



 
Μένω με την μανά μου, και άλλους 2 αδελφούς και την αδελφή μου σε ένα δυάρι.

Η μανά μου είναι χρόνια χρήστης ναρκωτικών ουσιών. (Παίρνει φυσέκια ηρωίνης καθώς και άλλον πραμάτων από την μύτη). Ο αδελφός μου ο μεγάλος ήταν επίσης χρήστης ελαφρών ναρκωτικών ουσιών (κυρίως χασίσι). Τρελάθηκε με τον καιρό. Τώρα είναι ανίκανος για κάθε είδους εργασία, και παίρνει ένα βοήθημα από το κράτος. Και παίρνει βαριά ψυχοφάρμακα. Ο μικρός μου αδελφός είναι φοιτητής πανεπιστήμιου, αλλά παίρνει και αυτός ελαφρά ναρκωτικά (χασίσι).  Έχει δικό του σπίτι . Το νοικιάζει. Τα λεφτά που παίρνει τα τρώει κυρίως σε φαστφουντάδικα και χασίσι. Έχω και μια άλλη αδελφή. Αλλά την βοήθησα και είχαμε φύγει μαζί από το σπίτι παλιά.
Μείναμε μαζί 2 χρόνια στο ενοίκιο, τελικά γνώρισε κάποιον, τον παντρεύτηκε. Εγώ ξαναγύρισα στο σπίτι της μάνας και η μικρή αδερφή μου μένει με τον άντρα της σε άλλη περιοχή. Τώρα πίσω στην μανά μου.

Η μανά μου, παίρνει ένα οικονομικό βοήθημα ως πολύτεχνη. Παίρνει και ένα βοήθημα επειδή έχει ψυχική αναπηρία. Παίρνει και ψυχοφάρμακα. Παίρνει και ένα άλλο βοήθημα, διότι η αδερφή μου η μεγάλη πάσχει από τετραπληγία.  Συνολικά βγάζει από τα επιδόματα περίπου 2000-2300 εύρο το δίμηνο. Το θέμα είναι ότι η μανά μου δεν παραδέχεται ότι παίρνει ναρκωτικά. Αλλά συνεχώς ζητεί λεφτά από έμενα, παρόλο που είμαι άνεργος.
Πολλές φορές έχουμε έρθει σε αντιλογία, αλλά ποτέ δεν σήκωσα χέρι εναντίον της. Αντίθετα ο μικρός μου αδελφός , τις κλέβει αρκετές φορές τα φυσέκια ηρωίνης και τα πετάει στο καμπινέ. Επίσης αρκετές φορές σπάει πράματα στο σπίτι. Και κτυπάει την μανά για το εν λόγο ζήτημα.
Η μανά μου εάν για κάποιο λόγο δεν πάρει την δόση της, έχει φοβερά νευρά και σε συνδυασμό με τα ψυχοφάρμακα, γίνετε χειρότερα.

Αν και έχει αδελφούς και αδερφές η μανά μου, είτε δεν νοιάζανε για το πρόβλημα της είτε την απειλούν. Όσο αφορά έμενα πιστεύω στους μάρτυρες του Ιεχωβά. Αλλά επειδή μπήκα σε κάποια πρωτοκολλά ασφάλειας (WPA) και πηρά κάποια απόρρητα αρχεία τους, από το Μπέθελ Ελλάδος, με κρατανε «δοκιμαστικό μέλος».
Αρκετές φορές η μανά μου με απειλεί να διαλέξω τον θεό μου και να φύγω από το σπίτι της, ή να μην πιστεύω στον Ιεχωβά. (Αυτές τις συμβουλές της είπανε ορθόδοξοι παπάδες…) Στο σπίτι που μένω όλοι καπνίζουν τσιγάρα και αλλά «πράματα» εκτός από έμενα. Όσο αφορά με τον στρατό παλιότερα που πήγα να καταταχτώ με είπαν ανίκανο, ως τρελό.

Πηρά 2 έτη αναβολή. Στην διάρκεια της αναβολής γνώρισα τους μάρτυρες του Ιεχωβά. Κατόπιν με κάλεσαν στρατό, και εκεί «ζήτησα» Ι5 και το πηρά εύκολα. Παρόλα αυτά μετά από κάποιο καιρό με κάλεσαν για επανεξέταση Ι5 και ξαναπήρα και πάλι Ι5. Μετά από κάποιο καιρό και πάλι με κάλεσαν για Ι5 πιστοποίηση…Εκεί τα πράματα πήγανε στραβά…

Έφαγα ένα σφοδρό τροχαίο και πηρά «αναβολή εξέτασης» 3 μήνες. Η μανά μου πλήρωσε περίπου 1000 εύρο για να μου πάρει έναν «θώρακα» για την σπονδυλική στήλη, γιατί δεν είχα ασφάλεια ΙΚΑ.
Αν και δούλευα σε αποθήκες στη μάντρα αττικής, δεν είχα συμπληρώσει 2 μήνες ένσημα.  Έτσι αναγκάστηκα να παραιτηθώ από την δουλειά, ώστε να βγάλω βιβλιάριο απορίας για τα έξοδα του νοσοκομείου που φτιάσανε 9000 εύρο. Συνολικά έκατσα για κάταγμα σπονδυλικής στήλης 3 μέρες.. Μετά πηρά εξιτήριο… Μετά από τρεις μήνες με κάλεσε ο στρατός για το Ι5. Πήγα Πεντέλη και ο γιατρός μου το έδωσε εύκολα.

Αλλά όταν βγήκα δεν μπόρεσα να κρατήσω την χαρά μου. Και ακούω μια «φωνή» να μου λέει…«.. Καλά χαίρεσαι για το γιώτα 5, που θα βρεις δουλεία???» Και λέω στην γυναικεία φωνή με αυστηρό τόνο… «Εσύ να κοιτάς την δουλεία σου…» Γυρνώ πίσω και τη να δω, μια στρατιωτικού… και είπα από μέσα μου (ωχ). Κατόπιν πήγα από το στρατιωτικό νοσοκομείο της μεσόγειου για επικύρωση του Ι5. Εκεί αρνηθήκανε να μου το σφραγίσουν… Και μου ήρθε ένα χαρτί κατάταξης που έλεγε περίπου …
«Αποπομπή παράνομη, δεν έχει τελειώσει βασική εκπαίδευση, Ι4 εισαγωγή)
Από τότε είμαι ανυπότακτος. Τώρα εργάζομαι περιστασιακά, ως τεχνικός υπολογιστών – δικτύων , χαμαλοδουλειές , εκθέσεις (οπτικοαουστική υποστήριξη πχ plasma frameless ORION).

Επίσημος είμαι άνεργος, γομάρι 28 ετών και μένω με την «μαμά» μου. Σύντομα θα έχω ένα μηχανάκι 125cc να δοκιμάσω για εύκολο χρήμα ως ντιλιβέρι. Έχει κανένας καμία λύση με κατάσταση που επικρατεί στο σπίτι που μένω ? Ο πατέρας δεν ζει πέθανε(από ναρκωτικά, είχε πάει και φυλακή, ενώ ο πάτριος του μικρού μου αδελφού, και αυτός είχε περάσει από φυλακή λόγο ανυποταξίας Σκοτώθηκε σε τροχαίο) όταν ήμουν μικρός, και άφησε κάποια λεφτά που η μανά μου τα πηρε αγροτεμάχια στον τόπο καταγωγής μας (Νομός Ηλείας).

Να πάω να μείνω σε ενοίκιο με την πρώτη ευκαιρία?
Να βγάλω πλαστό διαβατήριο και να πάω σε άλλη χωρά?

Είχα και ένα πτυχίο τεχνικού λυκείου ,αλλά οι φοιτητές των πανεπιστήμιων κάνανε διαδηλώσεις για τα τεχνικά λύκεια, και το κράτος τα κατάργησε. Τώρα δεν μπορώ να δίνω πανελλήνιες εξετάσεις για εισαγωγή σε πανεπιστήμιο.
Έχω μόνο το χαρτί του γυμνάσιου, έγκυρο
 
από bratsos »
 
πηγή: PHOROUM Δικτιακή κοινώτηττα
πίνακας:

500 × 275 - lemangeurdopium.canalblog.com

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ρατσισμός: Αίτια – Συνέπειες

ΤΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΚΟΝΣΤΡΟΥΚΤΙΒΙΣΜΟΣ

Η Γονεϊκότητα